در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

خدایا سپاس

خدایا …
هیچ می دانی که همیشه به موقع
به دادِ دلم.. تو می رسی ؟؟!
آنجا که خسته ام ...
آنجا که دل شکسته ام ..
آنجا که ازهمه ی عالم و ادم گسسته ام ...
همیشه تو همان دستی هستی
که می گیری از دلم غبارِغمها را،
خدایا….. سپاس

نظرات 3 + ارسال نظر
helen پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 01:27 http://mihanblog-ir-pars.leue.biz

سلامممممم ایول
آدم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه
1651

رخساره پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 11:31 http://rokhsareh-banoo.blogsky.com

سلام دوست عزیز
1سوال: وقتی همش داری در جا میزنی و قتی تو بن بست بلندبالایی قرارگرفتی که نه راه پس داره نه پیش و جز خدا هیچکس نمیتونه یاریت کنه اما خدا هم بر اساس حکمت کاری نمیکنه چیکارمیکنی؟نه واسه یه مشکل و نه واسه یک بار و یک روز ، چندیییییییییییییییییییین سال.وقتیکه صبرایوبتم به اتمام رسیده. اونقدر مشوش که عقل دیگه جواب نمیده باید چیکارکرد

سلام
شما یه سوال کلی پرسیدین
الان سرم به کلی شلوغه
انشااله سرفرصت روی جزییات بیشتر توضیح میدم
بدرود

یک پله تا آسمان دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 19:37 http://sahel75.persianblog.ir/

سلام
من باز اووومدم!!!
سعی میکنم هرهفته آپ کنم
منتظر حضورتون هستم!
یاعلی

سلام و درود
خوش اومدی
حتما بهتون سر میزنم
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد