در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

چند جمله زیبا برای لحظه ای فکرکردن

هر کس به فکر تغییر جهان است. اما هیچ کس به فکر تغییر خویش نیست.

اگر می خواهید کوه را ببینید، کمی از آن فاصله بگیرید.

وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدی، نگو خدا با من قهر است! او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنوند، پس حرف دلت را بگو.

بگذارعشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی.

وقتی دلتنگی میفهمی یک آه چه وزنی دارد!

وفا داری ،لذّت بخش ترین قسمتِ یک رابطۀ عاشقانه است.

اگر خوشبختی را برای یک عمر می خواهید یاد بگیرید، کاری را که انجام می دهید ، دوست داشته باشید

  وقتی چیزی خنده دار است با دقت در آن حقیقتی پنهان را جست و جو کنید!

اگر موفق باشی دوستان دروغین ودشمنان حقیقی خواهی یافت,ولی موفق باش.

عاقلترین مردان دچار اشتباه شده اند و زنان آنها را فریفته اند ولی همچنان ادعا میکنند که زن عاقل نیست.

دروغ کلید تمام گناهان است.

تعریف عشق

زندگی به ما آموخته که عشق در نگاه خیره به یکدیگر نیست، بلکه در یک سو نگریستن است.



 آنتوان دو سنت اگزوپری

وابستگی

وابسته ام

                  و چون وابسته ام من دیگر من نیستم

"                                                                          جان میدلتن مری"

برای تو

آنقدر برای تو بوده ام...

که دیگر...

 
برای خودم غریبه ام...!

لب+خند تو

کلافه کرده ای مرا . . .

چرا همیشه لبخندهایت از نوشته های من زیباتر است؟