در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

راز موفقیت (6)

پشتکار حتی از استعداد نیز مهم‌تر است.

پشتکار، ارزشمندترین عامل شکل دهنده کیفیت زندگی است و حتی از استعداد نیز مهم‌تر است. به هر حال هیچ‌کس تاکنون صرفاً به علت داشتن علاقه به هدفی نرسیده است. انسان باید خود را متعهد و پابند کند. آیا ممکن است که در اثر یک شکست موقتی، بینش و توانائی‌های پیدا کنیم که در آینده حتی به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابیم؟ مسلم است!


راز موفقیت (5)

رمز رسیدن به هدف‌ها، شرطی کردن ذهن است.

دست کم روزی دو بار، هدف‌هایی را که نوشته‌اید بررسی کنید. آن‌ها را در جایی قرار دهید که هر روز چشمتان به آن‌ها بیفتد :مثلاً در دفتر یادداشت‌های روزانه، روی میز کار، در کیف پول یا روی آینه دست‌شویی که در هنگام اصلاح صورت آن‌ها را ببینید. به خاطر داشته باشید که اگر دائماً راجع به چیزی فکر کنید و افکار خود را روی آن متمرکز سازید، به سوی آن حرکت می‌کنید این، راهی ساده و بسیار پر اهمیت برای برنامه ریزی نظام فعال کننده شبکه ذهنی است.


راز موفقیت (4)

چگونه می‌توانید چیزی نامرئی را قابل دیدن کنید؟

اولین قدم آن است که رویا و آرزوی خود را با دقت و روشنی تعریف کنید. تنها چیزی که حد توانائی‌های شما را مشخص می‌کند، همین است که بتوانید با دقت، خواسته خود را تعریف کنید. اکنون می‌خواهیم آرزوها و رویاهای شما را متبلور سازیم و ظرف چند روز آینده برنامه‌ای بریزیم که مطمئناً شما را به هدف برساند. همه ما، چه بدانیم و چه ندانیم، دارای هدف‌هایی هستیم. این هدف‌ها، هر چه باشند، بر زندگی ما تأثیر اساسی دارند .مع‌ذالک بعضی از هدف‌ها، نظیر اینکه من باید قبض‌ها و صورت حساب‌های خود را پرداخت کنم هیچ شور و هیجانی در انسان ایجاد نمی‌کند. رمز آزاد کردن نیروهای واقعی آن است که هدف‌های هیجان آوری برای خود قرار دهید که حقیقتاً نیروی علاقه را در شما زنده کند و محرک شور و شوق باشد. هم اکنون آگاهانه هدف‌های خود را انتخاب کنید.

هدف‌هایی را که به نظرتان ارزش تعقیب کردن دارند در نظر آورید. آنگاه یک هدف را که مهیج‌تر باشد بر گزینید. چیزی باشد که به خاطر آن، صبح‌ها زودتر از خواب بر خیزید و شب‌ها دیرتر به بستر بروید. برای رسیدن به آن هدف، تاریخ معینی را در نظر بگیرید و در چند سطر بنویسید که چرا حتماً باید تا آن تاریخ به هدف برسید. آیا این هدف، آنقدر بزرگ هست که برایتان شور آفرین باشد؟ یا باعث شود که از چهار چوب محدودیت‌های خود فراتر بروید؟ یا ظرفیت‌های نهفته خود را آشکار کنید؟

قابل توجه

قابل توجه  ... الاف بی غیرت :

اینقدر که برای «خـــر» کردن دیگران سـعی کـردی

بـرای خـودت وقت میگذاشتی حتمــا «آدم» میشدی...

راز موفقیت (3)

هر گاه تصمیم شایسته‌ای گرفتید، آن‌را رها نکنید.

هر چه بیشتر تصمیم بگیرید، قدرت تصمیم گیری شما بیشتر می‌شود. همچنان که عضلات بدن در اثر ورزش نیرومندتر می‌شوند، قدرت تصمیم نیز با تمرین افزایش می‌یابد. همین امروز، در مورد دو کار که به تأخیر انداخته‌اید تصمیم بگیرید:یک تصمیم که گرفتن آن آسان و یک تصمیم که کمی دشوارتر باشد. بلافاصله در جهت عملی کردن هر یک از آن‌ها قدمی بردارید و این کار را با قدم دیگری که فردا بر می‌دارید ادامه دهید. با این عمل، عضلات تصمیم گیری شما نیرومند می‌شوند و می‌توانید بزودی تغییراتی بزرگ، در تمامی جهات زندگی خود به وجود آورید.

امروز چه عمل کوچکی می‌توانید انجام دهید که حرکتی را در جهت موفقیت‌های زندگی به وجود آورد؟ تحقیقات پژوهشگران، پیوسته نشان داده است که افراد موفق معمولاً به سرعت تصمیم می‌گیرند و وقتی انجام کاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی‌گردند. بر عکس، اشخاص شکست خورده معمولاً دیر تصمیم می‌گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می‌کنند.