در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

عاشقانه

نمی‌دانم چرا

هر وقت می‌روی سفر

زندگی من

گم می‌شود

مثل لحظه‌ای

که گفتی برام سیب بخر

جای من

در آغوش تو

امن‌تر می‌شود

با هر نگاهی

لبخندی

حرفی

شهر به شهر تنم

فتح شده

با کلمات توست

حالا

زندگی‌ام ‌را

قد و قواره‌ی تو

می‌برم و می‌دوزم

 

خواب بهانه است

که باشی

در بستری

که تو را نفس می‌کشد

می‌درخشی

لای ملافه‌ها

پیدات نمی‌کنم

با دست‌هام

با چشم‌هام

هر بار

تو را کشف می‌کنم

عباس معروفی


رازهای شاد زیستن (5)

حتما یک سرگرمی و علاقه مندی برای خودتان داشته باشید:

سرگرمی های ما یکی از وجوه ثابت و بدون تغییر علاقه های ما انسانهاست و دو عنصر اصلی و مهم زندگی ما را تأمین می کند.1-وابستگی به عادت 2-تفریح.

جویای راه خویش باش

جویای راه خویش باش از این سان که منم

در تکاپوی انسان شدن

در میان راه دیدار می کنیم حقیقت را

آزادی را، خود را.

در میان راه می بالد و به بار می نشیند

دوستی ای که توانمان می دهد

تا برای دیگران مأمنی باشیم و یاوری.

این است راه ما،

تو و من!

احمد شاملو

دوستت دارم

دوستت دارم را

در دستانم می‌چرخانم

از این دست به آن دست

پس چرا

هروقت می‌خواهم

به دستت بدهم نیستی ؟


چرا اینجا نیستی

تا "دوستت دارم" را

از جنس خاک کنم

از جنس تنم

و با بوسه بپوشانمش بر تنت ؟


بگذار "دوستت دارم" را

از جنس نگاه کنم

از جنس چشمانم

و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم

عباس معروفی