در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته

رویاهای خود را به صورت اهدافی مشخص و روشن روی کاغذ بیاورید. شاید بزرگ‌ترین کشف در تاریخ بشر این باشد.

حس هدفمندی را در خود پرورش دهید.

رویاهای خود را به صورت اهدافی مشخص و روشن روی کاغذ بیاورید. شاید بزرگ‌ترین کشف در تاریخ بشر این باشد. شما همان می‌شوید که اغلب به آن فکر می‌کنید. دو عاملی که بیش از هر چیز دیگر بر زندگی شما تأثیر می‌گذارد یکی این است که اغلب اوقات به چیز فکر می‌کنید و دوم اینکه چگونه به آن فکر می‌کنید افراد موفق بیشتر اوقات به اهدافشان فکر می‌کنند؛ در نتیجه مدام به اهدافشان نزدیکتر شده و اهداف نیز مرتباً به آن‌ها نزدیکتر می‌شوند.

هر آنچه بیشتر اوقات به آن فکر می‌کنید در زندگی‌تان رشد پیدا می‌کند اگر در مورد اهدافتان فکر، صحبت و تجسم کنید موفقیت شما بسیار بیشتر از کسی خواهد بود که اغلب در مورد نگرانی‌ها و مشکلات فکر و صحبت می‌کنند.

در اینجا یک فرمول ساده هفت مرحله‌ای برای هدف گذاری و نحوه دست یابی به آن ذکر می‌شود که می‌توانید برای میلیونر شدن از آن استفاده کنید:

1- دقیقاً مشخص کنید در هر حوزه از زندگی به خصوص در مورد وضعیت مالیتان چه می‌خواهید؟ اغلب مردم هرگز چنین کاری نمی‌کنند.

2- خواسته‌های خود را به صورت اهدافی مشخص و روشن یادداشت کنید. با انجام این کار واقعه شگفت انگیزی بین مغز و دست شما اتفاق می‌افتد.

3- برای دست یابی به هر یک از اهداف، زمان خاصی را معین کنید. اگر هدفی بزرگ باشد آن‌را به اهداف کوچک‌تر تقسیم کنید و برای انجام هر یک مهلتی تعیین کنید.

4- لیستی از کلیه اقداماتی که برای دست یابی به اهدافتان ضروری ست تهیه کنید و ایده‌های جدیدی را که به فکرتان خطور می‌کند مرتباً به لیست اضافه کنید تا تکمیل گردد.

5- لیست تکمیل شده را بر حسب درجه اهمیت اولویت بندی کنید تا برنامه‌های کارتان به دست آید.

6- بر اساس این برنامه بلافاصله کار را شروع کنید. تعداد اهداف و برنامه ریزی بزرگی که به علت تنبلی و تأخیر هرگز به ثمر نمی‌رسند حیرت انگیز است.

7- از همه مهم‌تر اینکه هر روز کاری کنید که شما را حداقل یک گام به مهم‌ترین هدفتان نزدیکتر کند در هر کاری که مصمم به انجام آن باشید تعهد به عمل روزانه موفقیت‌های درخشان به بار می‌آورد.

قانون جذب

قانون جذب قانونی انتزاعی است و به طور خلاصه بیان می‌کند که هر آنچه در ذهن انسان تصور شود اعم از خوب یا بد، زشت یا زیبا و ... در دنیای واقعی نمود خواهد یافت. سرعت و شدت به واقعیت پیوستن این تصویر ذهنی به شدت تمرکز روی آن موضوع و وضوح تصویر آن در ذهن بستگی دارد.

قانون جذب می‌گوید هر چه فکر کنی همان می‌شود.

ایستادگی نکنید.

با هرچه مقابله کنید ایستادگی می‌کند.

به ضمیر ناخودآگاهتان دروغ بگویید.

ضمیر نا خود آگاه شما به طور شگفت انگیزی فرق بین خیال و واقعیت و راست و دروغ را نمی‌فهمد.

پول به آسانی در اختیار شماست.

اندیشه‌های خود را نسبت به ثروت و پول عوض کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ی دوس یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 17:12 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام
خیلی جالب بود مرسی

چکاوک جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 15:47 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام دوستم
ممنون به خاطر راهنماییت
راستش من بیشتر وقتا توی ذهنم دارم یه آینده تاریک و بدو مجسم میکنم با این وجو د همه حالتهای بد روحیم هم به خاطر این طرز تفکره !
خیلی دوست دارم بیشتر بدونم راجع بهش .به نظر جذاب میاد
مدتی بود این فکر که همه ما آدما یه سرنوشت از پیش تعیین شده داریم و به دنیا میاییم تا به سمت اون پیش بریم و خودمون دراش هیچ نقشی نداریم روانمو به هم ریخته بود با خودذم میگفتم پس اختیارو انتخاب ما چی میشه اینی که هر شخصی هر اتفاق ناگواری براش می افته زود میگه سرنوشتم اینطور و بوده و با گفتن این که تقدیرم اینجور بوده خودشو آروم میکنه و قانع میشه برام اصلا قابل هضم نیس و هنوزم درگیرم باهاش.
خودتون امتحان کردین مطالب این پستو؟؟؟

سلام دوست گرامی
شما دقیقا توی چهار سال پیش من هستی
اولین شرط و اصل تحول اینه که واقعا بخوای خودت طالب باشی مطالب رو دنبال کنی اگه اینجور هستین من برای شروع چند کتاب مفید معرفی میکنم. سرفراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد