در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

فاصـــــلـــه

*

****

*********

تو به من نزدیکی

اینقد نزدیک که می شود به راحتی تو را دید

مثل ستاره ها !

 

اما چقد دوور.

*********

****

*


نظرات 1 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 12:28

ارایه رو ببین:
از دوری حسرت تو ای زیبا روی
از ناله چونار گشتم از مویه چو موی

اره واقعا زیباست
پس شاعرم هستی
"از حسرت دوری تو ای زیبا روی" به نظرم از لحاظ معنا کامل تره حالا شما شاعرید من عمرمو با صفر و یک حروم کردم.

*******************************************************
تو فکر می کردی بدون من، دلشوره از دنیای ما میره
اینجا یکی همدرد من میشه، اونجا یکی دستاتو می گیره
.......
جووووووووون دوتامون زودتر برگرد (25band)
********************************************************
بهترین آهنگی ک دوس دارم، برای کسانی که گذاشتند و رفتند و بر نگشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد