در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

اولین نامه...

اولین روزی که با مهرت

سکوت دلم راشکستی خوب به یاد دارم

آن روز خداوند شاهدی بود به محبت تو نسبت به من

و من با نیت آسمانی وضوی آرزو ساختم

سجادهء امیدم را بر صفا و صمیمیت تو پهن کردم

و حال من گرم از بزرگترین گنجینه دنیا هستم

و آن گوهر نایاب صداقت توست.

(s.f)


نظرات 1 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 21:24

مرسیییییییییی
خیلی زیبا بود

درود بیکران بر شما شاعره عزیز
ممنون
ببخش دیر پست گذاشتم بد جور تو درس هام گیج شدمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد