در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

فراسوی راز BEYOND THE SECRET!

فراسوی راز  BEYOND THE SECRET!


شما واقعاً چه چیزی می‌خواهید؟

مطلب زیر می‌تواند به شما کمک بسیاری کند تا به آنچه که می‌خواهید برسید، فقط به خواندن اکتفا نکنید بلکه آن‌را درک کنید، چندین بار بخوانید و بعد آن‌را به کار بگیرید.


یک ایده واقعاً خوب در بخش خاصی از زندگی شما چقدر برایتان ارزشمند است؟

چطور می‌توانم پول بیشتری به دست بیاورم؟

الان وقت مناسبی برای ریسک کردن است؟

تغییر زندگی برای من خیلی دیر نشده است؟

رویاهای من به واقعیت می‌پیوندند؟

از همین امروز شروع کنید برای اینکه زندگیتان را عوض کنید.

بارها و بارها شنیده‌ام و احتمالاً شما هم شنیده‌اید که قانون جذب کار نمی‌کند، این مثل این است که بگویم قانون جاذبه زمین کار نمی‌کند، قانون جذب همیشه کار می‌کند عین قانون جاذبه زمین به خاطر همین قانون است که می‌توانید روی صندلیتان بنشینید و معلق نشوید اما اگر از این قانون به صورت اشتباه استفاده کنید و از یک ساختمان بپرید پایین آسیب می‌بینید عین همین در مورد قانون جذب رخ می‌دهد.

·  قانون جذب یک قانون ثانویه است.

·  قانون اصلی و اولیه قانون ارتعاش است.

یک جنبش و ارتعاش درون وجود شماست که دیکته می‌کند چه چیزی را به زندگیتان جذب کنید. وقتی خودتان را در فضای ارتعاشِ داشتنِ ایده‌ها قرار بدهید هر چیزی که در آن راستا باشد به طرف شما جذب می‌شود.

انرژی‌های مشابه همدیگر را جذب می‌کنند اگر شما ارتعاش خوبی نداشته باشید چیزهایی را که دوست ندارید را جذب خواهید کرد. اما قانون جذب همیشه کار می‌کند.

«نکته اصلی درک این قانون است که ذهن و بدن به صورت یکپارچه درهم ارتعاشی مناسب قرار بگیرند تا چیزهایی را که می‌خواهیم به سمت ما جذب شوند». .....

اگر فکر می‌کنید که از قانون جذب استفاده کرده‌اید و جواب دلخواهتان را نگرفته‌اید خواهید گفت پس این قانون درست نیست، این شبیه وقتی است که دوشاخه لامپ را به داخل پریز می‌زنید و لامپ روشن نمی‌شود در این جا شما مقابل پریز زانو می‌زنید و با التماس میگویید تو را به خدا کارکن! و لامپ را برای من روشن کن! یا میگویید ای پریز به من کمک تا به روشنایی برسم!؟

هرگز این کار را نمی‌کنید. بلکه بلافاصله به این فکر می‌کنید که حتماً یک اشتباهی رخ داده است. لامپ را چک می‌کنیم و همین طور سیم رابط را، دوشاخه، فیوز و ... تا قطعه خراب یا معیوب را عوض کنیم.

نتیجه اینکه باید کاری انجام بدهیم تا همه چیز را با الکتریسیته هم راستا و هماهنگ کنیم و در مورد قانون جذب قضیه فرقی نمی‌کند، کاملاً شبیه هم هستن به همین خاطر چیزی که راجع به آن فکر می‌کنیم چندین دفعه در زندگی‌مان خودش را نشان می‌دهد. خیلی وقت‌ها مردم فکر می‌کنند که، فکر در واقع همان چیزی است که در هر لحظه به ذهن خطور می‌کند، اما این‌طور نیست باید به سرچشمه و منبع تولید فکر توجه کرد اینکه فکر و اندیشه‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ این بیشتر از هر چیزی مهم تراست.

فکر عصاره زندگی ماست.

فقط به این علت که قانون جاذبه را نمی‌فهمیم دلیل نمی‌شود که آن‌را رد کنیم یا کنار بگذاریم.

شما می‌خواهید که به فراسوی راز بروید؟

پس شروع به درک این کنید که ذهنتان چگونه کار می‌کند؟ ارتباط بین ذهن و جسم را بفهمید! و بعد بفهمید که چرا این چیزهایی را که الان دارید بدست آورده‌اید؟ و اگر داشته‌هایتان را دوست ندارید چگونه تغییرش بدهید؟

احتمالاً شنیده یا خوانده‌اید که افکار به اشیا تبدیل می‌شوند، واقعاً چنین اتفاقی می‌افتد. افکار نظام باورهای ما را شکل می‌دهند و برای ما شخصیت فردی می‌سازند.

افکار به اشیا تبدیل می‌شوند به شرطی که:

1) با احساسات ما هم راستا باشند.

2) با استعدادهای ما مطابقت داشته باشند.

3) با ندای وجدان درونی‌مان هم مسیر باشند.

4) هماهنگ با هر چیز دیگری که در کائنات داریم.

هر چیزی زمانی یک فکر بوده است، هر چیزی!

هر چیزی توسط تجسم بشر شکل گرفته است، هر چیزی که می‌نگریم خلقتی هشیارانه در آن نهفته است.

تفکر عالی ترین عملی است که ما قادر به انجام آن هستیم و وقتی می‌اندیشیم داریم افکار مجزا را کنار هم جمع می‌کنیم و ایده‌ها را خلق می‌کنیم و با حفظ این ایده‌ها در ذهن و ترکیب آن با احساس و هیجان باعث می‌شویم ایده‌ها به عمل تبدیل بشوند و همچنین باعث جذب بیشتر می‌شوند و از طریق اقدام و جذب روی شرایط و محیط زندگی‌مان اثر مثبت می‌گذارند.

فقط حرف زدن درباره آرزوها و رویاها کافی نیست! و اینکه درباره رویاها فکر کنیم یا دعا کنیم و امیدوار باشیم که آرزوهایمان برآورده می‌شوند؛ واقعاً نیاز است که دست به عمل بزنیم. بر اساس تجربه با یک قدم عملی هر چیزی تغییر می‌کند لازم نیست که راجع به آن فکر یا صحبت کنیم بلکه در مورد آن باید کاری انجام داد. منابع جدید به صورت کلی مقابلتان ظاهر نمی‌شوند بلکه شما با پروراندن دیدگاه‌های جدید سرنخ‌هایی را می‌بینید که مثل جوانه سر می‌زنند که اگر به این جوانه‌ها توجه کنید رشد خواهند کرد و تبدیل به شکوفه و گل می‌شوند. ایده‌ها به این شکل به وجود می‌آیند و به همین روش هم آرزوهای خود را می‌سازیم. مهم‌ترین چیز این است که به رشد آرزوها و رویاهایمان کمک کنیم. دست به اقدام بزنید در عرض یک هفته تلاشی حیرت آور به خرج بدهید گامی بردارید که نشان بدهد که شما به رویای خودتان آنقدر علاقه‌امند و متعهد هستی که هیچ ترس و تردیدی نمی‌تواند مانع رسیدن شما به آن شود. دست به اقدام زدن برای رویاست که باعث می‌شود رویا به حقیقت تبدیل شود.

هدف این است که یاد بگیریم قانون کائنات چطوری کار می‌کند و خودمان را هم راستا با آن قرار بدهیم و هر روز در این مسیر تلاش کنیم تا به جواب برسیم با قدم‌های کوچک هم می‌توانید از قله اورست بالا رفت ولی اگر تکان نخورید سر جای خودتان باقی می‌مانید.

بیشتر اوقات تغییرات نخست در درون رخ می‌دهد قبل از اینکه بتوانید وجود خارجی آن را مشاهده کنید اگر دست به عمل زده‌اید و نتیجه را نمی‌بیند بدانید که نتیجه در راه است و اگر واقعاً ذهنی جستجوگر برای خودتان بسازید موفق خواهید شد نتایج کوچکی از آنچه که به دنبالش هستید را ببینید و درک خواهید کرد که آن‌ها قبلاً همان جا بوده‌اند.

وقتی ایمان فردی تضعیف شود و با شرایط یا محیطی برخورد کنید که نمی‌دانید چطوری از آن عبور کنید به شرایط مطمئن گذشته عقب نشینی خواهید کرد در واقع ایمان یعنی درک اینکه چگونه به جلو حرکت کنید و ایمان است که اجازه می‌دهد با اطمینان پیشروی کنیم حتی وقتی که محیط به شکل نا آشنا و خارج از حوزه آرامش ما در می‌آید.


این مطلب از فیلم فراسوی راز گرفته شده و برای تکمیل اطلاعات در پست بعدی فایل صوتی این فیلم را برای علاقه مندان جهت دانلود قرار می دهم.

شادکام و موفق باشید.

Bob Proctor/Marcia Wieder/Les BrownPaul Martinelli/Steve Siebold/Mark Moffit/Christian Simpson/Rickie Byars Beckwith/Mary Morrissey.


نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه عشق یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:57

همیشه یکم تلاش همه چیزو حل میکنه
سپاس

سلام
اوکی
همیشه با قدم اول شروع میشه!

sara یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 14:52

مرسی اززحمتت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد