در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

بهتره اینجور باشیم

قبل از اینکه سرت را به بالا ببری و نداشته هایت را پیش خدا گلایه کنی

نظری به پایین بینداز و داشته هایت را شاکر باش

 انسان بزرگ نمی‌شود جز به وسیله فکرش

شریف نمی‌شود جز به واسطه رفتارش

قابل احترام نمی‌گردد جز به سبب اعمال نیکش.

نظرات 3 + ارسال نظر
admin دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 22:25 http://pam-tr.blogsky.com

جالب بود یه سری هم به من بزن
هم اکنون نیاز مند بازدید و نظر شماییم
mona

[ بدون نام ] شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 20:05

انسانهایی با بوی سیب...


چقدر و چقدر من هم دوست دارم خوب باشم ، اما اغلب...

fandogh یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 13:11 http://rozaneha93.blogfa.com

من همیشه بخاطر نداشته هایم گلایه می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد