در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

زندگی از دید استفان گرلت

چون فکر می‌کنم فقط یکبار زندگی خواهم کرد

هر کار خوبی که می‌توانم انجام دهم

هر مهربانی که می‌توانم به مخلوقات خدا نشان دهم باید انجام دهم

نباید آن را فراموش کنم یا برای بعد بگذارم چون ممکن است بار دیگری متولد نشوم.

 (استفان گرلت  Stephen Grellet)


نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِہ) یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 22:36 http://shadeofparadise.blogfa.com

یا ذالجلال و الاکرام

....س
...........ل
................ا
.....................م

مهر شید"یک شنبه"برای شما.....

آرام.زیبا و خوب به پایان برسد..

گلم از خود رهیدن را بیاموز

به سر منزل رسیدن را بیاموز

مجالِ تنگ و راهی دور در پیش

به پــــــــاهایت دویـــــدن را بیاموز

زمین بی عشق خاکی سرد و مُردست

به قـــــلب خـــــود تپیدن را بیاموز

جهان جولانگهی همواره زیباست

به چشمت خوب دیدن را بیـــــــــاموز

"مجتبی کاشانی"

"سایہ بهشت"

[گل][لبخند][گل]

سلام
ممنون از حضورتون
و درج این شعر بسیار زیبا
بهتون سر زدم اما امکان نظر گذاشتن غیرفعال نمودی

شیدا(فَرمِہ) یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 22:59 http://shadeofparadise.blogfa.com

سلام...
از وب گذر متوجه شما شدم و دوباره اومدم
وگرنه متوجه نبودم
سپاس از اینکه میخواستید به سایه بهشت تشریف بیارید
بله نظر خواهی های بیشتر قسمت ها غیر فعال هست
اما چند تا هست...
قطعه ای از قران...خلوت خودم و خدا
و چند تا پست های دیگر که مشخصه ...
اگر نشد من متاسف هستم اما اشکالی نداره...
همینقدر برای من ارزش مند هست
که پیام من به نگاه شما رسید..
سپاس از شما...

بسیار ممنون از حسن توجه شما
حتما براتون نظر میزارم
منتظر حضور مجددتون هستم
بدرود

فاطمه دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 07:41 http://life-me.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود
جملاتی که میذاری زیبا هستن.

سلام
ممنون از حضورتون

moon دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 18:19

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد