در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

فرصت زندگی کردن

زندگی کنید برای رویاهایی که منتظر حقیقی شدن به دست شما هستند.
شما فرصتی برای بودن دارید. پس ساکت ننشینید.
بگذارید همه بدانند که شما با تمام توانایی ها و کاستی ها شاهکار زندگی خودتانید.

کافی است لحظات گذشته را رها کرده و برای ثانیه های آینده زندگی کنید.
چون رویاهایتان آنجاست و شما فقط و فقط یکبار فرصت زندگی کردن دارید .

نظرات 5 + ارسال نظر
ATP پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 10:12 http://atpblog.blogfa.com

آدامس ها بزرگترین اساتید معنویت هستند

از کودکیمان تلاش می کنند به ما بفهمانند

هیچ شیرینی ای ماندگار نیست . . .

جالبه
ممنون سر زدی

ترانه پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 12:31 http://taraneh-eshgh.blogsky.com

بی تو زیستن...
چیزی جز...
مرور مرگ نیست.

بسیار زیباست

ترانه شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 11:54

سلام دوست عزیز
ببخش تو این چند روز نبودم همه سیستمای ارتباطیم قطع شده بود
از بابت پیج ممنون
من امروز سر زدم
منتظرتونم

ترانه شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 13:17

Sلام اقا احسان من تو اون سایت هرچی رفتم سرعتم واقعا بد بود من تو یه سایت دیگه عضو شدم سرعتشم خوب بود شما هم بیا اونجا منتظرتم ادرس منMOON93هستش
اینم ادرس سایت
MIYANALI.COM

ماهپر یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 04:07 http://mahpari.blogsky.com/

واقعا همین طوره.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد