در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

عـاشـقـانـه

 همین‌جا نشسته‌ام

پشت این در

از پنجره که نمی‌آیی؟

از همین‌جا وارد می‌شوی

نمی‌دانم کی

اما روزی از همین‌جامی‌آیی

و من تا همان روزاینجا می‌نشینم

همین‌جا.

 

چه فرقی می‌کندکجا باشم؟

من که جز توچیزی نمی‌بینم.

 


  
 

خیال دست‌هات

تنم را

از من گرفته است

گفته بودم؟

 

می‌برم تو را

در شهری بزرگ

در میدانی قشنگ

روی دیوار چین

وسط میدان سرخ مسکو

نه

یک جای با شکوه

روبروی کافه‌ای که روزی

همینگوی شراب نوشید

یا رستورانی که زولاپول نداشت غذا بخورد

یا خانه‌‌ی کافکا

می‌خواهی وسط چهارراهی

در نیویورک

باز عاشقت شوم؟

 

نمی‌شود لباس‌هام را

همین‌جور که تنم است

بپوشانم به تن تو؟

و لباس‌هات را

همینجور که تنت است

بپوشم به تنم؟

می‌شود جوری توی لباس‌ها گیر بیفتیم

که برای بیرون آمدن

چاره‌ای جز عشقبازی نباشد؟

نمی‌شود از هر طرف بچرخم

لب‌های تو برابرم باشد؟

می‌شود از هر طرف بیایی

با چشم‌هام ببوسمت؟

 

می‌چرخم

و باز می‌چرخم

شاید چشم‌هات را باز کردی.

شاید حواست نبود

خواب‌آلودبوسم کردی باز

 

باز صورتی می‌بوسمت

با طعم پرتقالی

تو به هر رنگی خواستی

نفس بکش

 

رنگ خدا خوب است؟

یا رنگ دیگری نوازشت کنم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد