در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

بی تاب

وقتی تو نیستی بی تاب آمدنت هستم 


آنگاه که می آیی نگران رفتنت 


و هنگامی که می روی در آرزوی باز آمدنت 


پس بیا و بمان که بی تابانه در آرزوی توام! 


نغمه های رامشگر وحید لرستانی


نظرات 2 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 13:39 http://lahze-kaghazi.blogsky.com

سلاممم
وااای چه قالب خوشمزه ای داری!
خیلی خوشگله
در مورد فونت که گفتی:
من کار به خصوصی نکردم به گمونم خود فونت رو قالبش تعریف شده
فک نکنم بشه تغییرش داد
به گمونم واسه تغییرش باید قالبو عوض کنین
بدروود

درود علیکم
نوش جونت "قالبو میگم"
ممنون ک راهنمایی کردی اما اگه قالبو عوض کنم اونوقت شاید خوشمزگیش از دست بده

niloofar پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 21:21 http://lahze-kaghazi.blogsky.com

گرچه از هم دوریم یادتو در نظرم نزدیک است
حس دلتنگی معشوق و سکوت عاشق
چه کنم هرچه که هست فاصله بی تقصیر است
وتو ای دورترین ای همه هستی من
کاش میدانستی
اخرین فرصت دیدار همین ثانیه هاست
وحضورت در کنارم اخرین خواسته هاست
کاش میدانستی
که به جز شوق نگاهت دل من هیچ نداشت
کاش میدانستی...



بدروود

درود
خیییییییییییلییییییییییییییییییییییییی زیباست
یادمه با یکی از دوستام قرار گذاشتیم وقتی ی چیز صفت خیلی خیلی .. داشت ی kh بزاریم بعد یلی این یعنی بینهایت خیلی شایدم بالاتر
حالا khیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد